با نصب ردياب كارايي و امنيت كشتي يا قايق خود را بالا ببريد؟

۵۲ بازديد

با نصب ردياب كارايي و امنيت كشتي يا قايق خود را بالا ببريد سرقت كشتي و قايق روز به روز رو به افزايش است، شما با نصب ردياب اطمينان پيدا خواهيد كرد كه كشتي يا قايق شما در امن است و مي توان آن ا در محل هاي مختلفي مخفي كرد چرا كه به اندازه كافي كوچك است. با در نظر گرفتن ردياب با كيفيت از شركت هاي مطمئن و قابل اعتماد، رديابي قايق ها و كشتي ها مناسب و بسيار راحت شده است. جي پي اس براي شما اطلاعات دقيق محل كشتي شما را فراهم مي كند.

شما مي توانيد با ردياب كشتي زمان دقيق رسيدن آن را پيش بيني كنيد و لنگرگاه براي شما اجازه و استقلال بيشتري مي دهد. همچنين شما قادر خواهيد بود راحت تر بارگذاري و تخليه تجهيزات خود را مديريت كنيد. با ردياب شما آرامش خاطر خواهيد داشت و در عين حال به شما اجازه مي دهد تا استفاده از قايق و كشتي هاي خود را به درستي برنامه ريزي كنيد.

 GPS براي كشتي ها يك ابزار بسيار مهم است مخصوصا براي كسانيكه مي خواهد با خيال راحت و امن كار كنند و در عين حال از افزايش بهره وري اطمينان حاصل كنند. اين دستگاه ها به طور خاصي طراحي شده اند تا به شما كمك كنند محل قايق را روي نقشه مجازي رديابي كنيد و در موقع نياز موقعيت خود را براي ديگران ارسال كنيد. ردياب قايق همچنان براي ارسال مختصات به كاپيتان قايق جهت هدايت آنها طراحي شده است.

ويژگي هاي ردياب جي پي اس كشتي و قايق

رديابي به صورت خودكار

اين يكي از بهترين ويژه گي هاي جي پي اس براي شركت هاي كرايه قايق و كشتي است، شما نياز به فعال كردن دستگاه ردياب براي رديابي و ديگر كارايي ها به صورت دستي نداريد. همه ويژگي ها به صورت خودكار هنگام تغيير موقعيت كشتي فعال مي شود. ردياب مي تواند در فواصل داده شده بدون دخالت شما به رديابي خود ادامه دهد.

[caption id="attachment_179" align="aligncenter" width="599"]نظارت كشتي و قايق نظارت كشتي و قايق[/caption]

هشدار تغيير موقعيت كشتي

شما مي توانيد به طور سفارشي از ويژگي هشدار تغيير موقعيت استفاده كنيد و براي كشتي يا قايق را فعال كنيد تا در صورت تغيير مكان كشتي شما از موقعيت اصلي آن در حدود ۱۰۰ متر ردياب كشتي براي شما هشدار ارسال خواهد كرد و شما فورا مطلع خواهيد شد.

شنيدن صداي اطراف كشتي

يكي ديگر از ويژگي هاي ردياب اين است كه با تماس گرفتن به شماره دستگاه شما مي توانيد صداي اطراف و يا داخل كشتي را بشنويد. ردياب كشتي داراي مايكروفون داخلي است كه شما مي توانيد در هنگام نياز صداي اطراف ردياب نصب شده در كشتي را بشنويد.

بخوانيم : مديريت خانواده با ردياب جي پي اس (GPS) شخصي GP026

محدوديت جغرافيايي

محدوديت جغرافيايي يك ديگر از ويژگي هاي مهم و كار آمد ردياب است. شما مي توانيد موقعيت جغرافيايي خاصي را كه قرار است كشتي يا قايق شما در آن محل رفت و آمد كند تعريف كنيد. در صورتي كه كشتي از محل تعريف شده خارج شود يا در آن محل داخل شود فوران ردياب براي شما هشدار خواهد داد. اين هشدار مي تواند از طريق پيامك براي شما ارسال شود يا اينكه از طريق پاپ آپ برنامه رديابي شما را مطلع بسازد.

[caption id="attachment_180" align="aligncenter" width="596"]تعريف محدوديت جغرافيايي تعريف محدوديت جغرافيايي[/caption]

هشدار سرعت غير مجاز

شما همچنان قادر خواهيد بود رفتاري كه جان مسافر را در خطر مي اندازد يا خطر تصادف را زياد مي كند تشخيص دهيد. در حقيق شما مي توانيد هشدار سرعت را به هر اندازه اي تنظيم كنيد. اگر سرعت كشتي يا قايق از سرعت تعريف شده بالاتر رفت ردياب براي شما هشدار براي شما ارسال خواهد كرد. شما مي توانيد با تعريف سرعت غير مجاز از وقوع حادثه جلوگيري كنيد.

هشدار جدا شدن دستگاه

يكي ديگر از ويژگي هاي ردياب اين است كه اگر كسي قصد غير فعال كردن دستگاه را داشته باشد و يا اينكه كسي ميخواست آن را از جايي كه نصب كرده ايد جدا كند ردياب براي شما هشدار ارسال خواهد كرد و شما مي توانيد براي جلوگيري از هر اتفاقي اقدام كنيد.

براي خريد ردياب كشتي و قايق كليك كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.