آرشیو آبان ماه 1398

تخصصي ترين سايت رديابي

5 دليل مهم كه شركتهاي پستي بايد از ردياب جي پي اس استفاده كنند!

۶۸ بازديد

5 دليل مهم كه شركتهاي پستي بايد از ردياب جي پي اس استفاده كنند! تكنولوژي جي پي اس يك ابزار بسيار عالي براي شركت هاي پست رساني است. با نصب دستگاه  جي پي اس بر روي وسايل نقليه مي توانند از مزايا و امكانات مختلف آن بهره مند شده و تاثير آن را در مديريت وسايل نقليه خود به طور محسوس لمس نمايند.

وسايل نقليه اموال، اسناد و بسته هاي مهم را حمل مي كنند. خدمات حمل و نقل در سالهاي اخير محبوب شده است، مردم بيشتر ترجيح مي دهند كه انواع غذا، كالاهاي الكترونيكي و لباس را در خانه خود تحويل بگيرند.

اين مسئوليت شركت هاي حمل و نقل است كه كالاهاي مشتريان را به طور مطمئن و ايمن به آن ها تحويل دهند. در اين زمينه، رضايت مشتري از اهميت زيادي برخوردار است. در ادامه به چند مزيت مهم از مزيت هاي ردياب كه شركتهاي پست رساني با استفاده از آن مي توانند بهره مند شوند اشاره خواهيم كرد:

1- پيغام تحويل دهي در زمان واقعي

اين ويژگي براي شركتهاي پست رساني اهميت دارد. اينكه مشتريان از موقعيت كالاي خود مطلع باشند بسيار مهم است، بنابر اين آنها مي دانند دقيقا چه زماني كالاي خود را دريافت خواهند كرد.

با نصب جي پي اس خودرو مديران مربوطه مي توانند موقعيت خودروها و يا موتورسيكلت هاي پستي را به صورت آنلاين و لحظه اي كنترل و نظارت كنند و سپس آن را با مشتريان خود به اشتراك بگذارند. دانستن اينكه مرسوله سريع و به موقع تحويل مشتري خواهد شد براي مديران بسيار مهم است.

[caption id="attachment_160" align="aligncenter" width="645"]نظارت خودرو نظارت خودرو[/caption]

2- رضايت مشتريان

در كسب و كارهايي كه به طور مستقيم با مشتريان ارتباط دارند، رشد كسب و كار به كيفيت خدمات مشتريان شما بستگي دارد. زماني كه مشتري از خدمات شما راضي باشد اين امكان وجود دارد كه دوباره از خدمات شما استفاده نمايد.

خدمات خوب به مشتري نه فقط در مورد تحويل به موقع كالا بلكه شامل تحويل ايمن كالا نيز مي باشد. افزايش رضايت مندي مشتري يكي از مزاياي بسيار ردياب GPS براي شركت هاي حمل و نقل است.

3- رانندگي و امنيت وسايل نقليه

تحويل موفقيت آميز كالاي مشتريان بر شهرت شركت تاثير ميگذارد، به همين دليل امنيت براي شركت هاي حمل و نقل بسيار مهم است. استفاده از ردياب جي پي اس مي تواند مديران را در نظارت بر رفتار و فعاليت هر خودروكمك كند.

در موارد اضطراري مي توانند از ارتباط دو طرفه جي پي اس خودرو براي كمك فوري استفاده نمايند. و در صورتسرقت خودرو، به صورت آنلاين خودرو را رديابي كنند . رديابي آنلاين به شركت ها كمك ميكند مكان فعلي وسايل نقليه را پيدا كرده و يا از راه دور آن را خاموش نمايند.

4- نحوه برخورد با ادعاهاي مشتريان جعلي

همه روزه، شركت ها با اتهامات غلط از مشتريان جعلي مواجه مي شوند، و ممكن است شركت هزينه زيادي پرداخت كند و به شهرت شركت ضربه بزنند. ردياب جي پي اس مي تواند براي شركت اطلاعات مسير و موقعيت كالا را ارائه دهد تا از آن در مقابل ادعاهاي مشتري نماها استفاده كند.

[caption id="attachment_175" align="aligncenter" width="635"]موقعيتهاي ذخيره شده موقعيتهاي ذخيره شده[/caption]

5- كاهش مصرف سوخت

يكي از هزينه هاي شركت هاي حمل و نقل مصرف سوخت است، كه با بالا رفتن قيمت سوخت از سود شركت مي كاهد. شركت هاي پستي با استفاده از نرم افزار ردياب خودرو مي توانند مصرف سوخت را كاهش دهند.

ردياب جي پي اس اطلاعاتي در مورد مصرف سوخت خودرو و مسافت پيموده آن را آرائه مي دهد. از اطلاعات داده شده، مدير مي تواند بررسي كند كدام وسايل نقليه سوخت بيشتري مصرف مي كنند و اگر وسيله نياز به تعمير داشته باشد اقدام به تعمير آن كند.

با جي پي اس موتورسيكلت امنيت موتورسيكلت خود را بالا ببريد؟

۶۰ بازديد

با جي پي اس موتورسيكلت امنيت موتورسيكلت خود را بالا ببريد؟ اين روزها سرقت موتورسيكلت در حال افزايش است، زيرا مقايسه به خودروها دزديدن آن بسيار آسان است، سارق مي تواند به راحتي بر آن سوار شود بدون سر وصدا و اينكه كسي متوجه شود موتورسيكلت را به سرقت ببرد. اگرچه بعضي  از موتوسيكلت هاي پيشرفته هشدار دزدگير را دارن اما بيشتر دزدان با تجربه مي دانند كه چگونه اين دستگاها را غير فعال كنند.

خوشبختانه، ردياب هاي جي پي اس موتورسيكلت از قيمت مناسب و كارايي بالا برخوردار هستند. ردياب موتورسيكلت براي شما نه تنها بررسي موقعيت و امنيت موتور را ارائه مي دهد، بلكه شما مي توانيد از اطلاعات ساعت هاي سفر، مسافت پيموده شده، گزارش سرعت و موارد ديگر نيز مي توانيد دسترسي پيدا كنيد. گرچه دستگاه ردياب موتور مزاياي بسيار زيادي دارد، ما در اينجا بعضي از آن مزايا اشاره مي كنيم:

ارسال هشدار در صورت حركت غيرمنتظرانه

ردياب موتورسيكلت در صورت حركت كردن موتور بدون اجازه شما براي شما هشدار از طريق پيامك يا ايميل ارسال مي كند. علاوه بر اين، در صورت به سرقت رفتن موتور شما مي توانيد موقعيت دقيق موتور خود را رديابي كنيد و در عرض چند دقيقه موتور خود را دوباره به دست آوريد.

ابعاد كوچك و نصب آسان ردياب موتور

يكي از مزاياي مهم ردياب موتورسيكلت نصب آسان آن است. ردياب موتور مي تواند به راحتي در موتور شما نصب شود و نصب آن وقت كمي را دربر خواهد گرفت. ردياب موتور سيكلت از ابعاد كوچكي برخوردار است كه باعث ميشود به خوبي در موتور شما و دور از چشم سارقان پنهان شود.

براي خريد ردياب موتورسيكلت كليك كنيد.

تعريف محدوديت جغرافيايي

دستگاه ردياب موتورسيكلت داراي ويژگي هاي زيادي است، يكي از آن وِيژگي ها محدوديت جغرافيايي است كه شما مي توانيد براي موتورسيكلت خود تعريف كنيد. براي مثال اگر يكي از دوستان يا آشناها موتور شما را قرض بگيرد، شما مي توانيد با استفاده از ردياب موتور محدوديت جغرافيايي براي موتور خود تعريف كنيد تا هنگامي كه موتورسيكلت از محدوده تعريف شده خارج شد براي شما جي پي اس موتورسيكلت هشدار از طريق پيامك يا ايميل ارسال كند. البته شما مي توانيد چندين محدوديت جغرافيايي در مكانهاي مختلف تعريف كنيد.

[caption id="attachment_190" align="aligncenter" width="554"]تعريف محدوديت جغرافيايي - با جي پي اس موتورسيكلت امنيت موتورسيكلت خود را بالا ببريد؟ تعريف محدوديت جغرافيايي[/caption]

بخوانيم ، تفاوت ردياب و دزدگير در چيست؟ چه مزيت هايي نسبت به يكديگر دارند؟

قطع كردن برق موتور از راه دور توسط ردياب جي پي اس

ردياب جي پي اس موتور مي تواند در توقف دادن موتورسيكلت شما را كمك كند. اگر كسي در تلاش سرقت موتور شما باشد شما مي توانيد برق موتورسيكلت را با استفاده از ويژگي خاص ردياب موتور قطع كنيد كه اين كار باعث توقف و خاموش شدن موتورسيكلت ميشود.

ارسال هشدار در صورت روشن شدن موتورسيكلت

اگر كسي در تلاش روشن كردن بدون اجازه موتور شما باشد براي شما جي پي اس موتور ازطريق پيامك يا ايميل هشدار ارسال مي كند، كه شما با دريافت هشدار مي توانيد براي جلوگيري از سرقت رفتن موتورسيكلت خود بسيار زود اقدام كنيد.

ارسال هشدار در صورت جدا شدن از موتورسيكلت

هنگاميكه شخصي بخواهد ردياب نصب شده را از موتور جدا كند درك خواهد كرد كه اين كار به اين راحتي هم نيست چرا كه ردياب جي پي اس براي صاحب موتور پيام هشدار cut off ارسال خواهد كرد. شما با دريافت اين پيام خواهيد فهميد كه شخصي قصد غير فعال كردن جي پي اس را دارد تا از رديابي موتور جلوگيري كند.

ذخيره اطلاعات موتورسيكلت تا شش ماه

ردياب جي پي اس موتور اطلاعات مسيرهايي طي كرده است را تا شش ماه گذشته در سرورها ذخيره سازي مي كند، كه شما مي توانيد در هر زمان و مكان با استفاده از گوشي هوشمند، تبلت و كامپيوتر به اطلاعات مسير هاي طي شده، موقعيت ها و جزئيات ديگر دستيابي پيدا كنيد و آنها را بررسي كنيد.

[caption id="attachment_192" align="aligncenter" width="493"]رديابي آفلاين رديابي آفلاين[/caption]

باتري پشتيبان در صورت قطع شدن برق موتور

ردياب سيمي موتور برق خود را از باتري موتور تغذيه مي كند، اما اگر باتري شارژ تمام كند يا برق موتور بنا بر هر مشكلي قطع شود، ردياب موتور شروع به استفاده كردن از باتري پشتيبان خود مي كنند كه اين باتري ها نظر به نوع ردياب از يك روز الي يك هفته اگر موتور جايي پارك باشد مي تواند موقعيت خود را رديابي كند، اگر موتور در حال حركت باشد از 5 الي 24 ساعت مي تواند به صورت آنلاين به رديابي موقعيت خود ادامه دهد.

[embed]https://radyabbartar.com/product/gp021/[/embed]

براي خريد ردياب موتور مدل GP021 كليك كنيد.

با نصب ردياب كارايي و امنيت كشتي يا قايق خود را بالا ببريد؟

۵۱ بازديد

با نصب ردياب كارايي و امنيت كشتي يا قايق خود را بالا ببريد سرقت كشتي و قايق روز به روز رو به افزايش است، شما با نصب ردياب اطمينان پيدا خواهيد كرد كه كشتي يا قايق شما در امن است و مي توان آن ا در محل هاي مختلفي مخفي كرد چرا كه به اندازه كافي كوچك است. با در نظر گرفتن ردياب با كيفيت از شركت هاي مطمئن و قابل اعتماد، رديابي قايق ها و كشتي ها مناسب و بسيار راحت شده است. جي پي اس براي شما اطلاعات دقيق محل كشتي شما را فراهم مي كند.

شما مي توانيد با ردياب كشتي زمان دقيق رسيدن آن را پيش بيني كنيد و لنگرگاه براي شما اجازه و استقلال بيشتري مي دهد. همچنين شما قادر خواهيد بود راحت تر بارگذاري و تخليه تجهيزات خود را مديريت كنيد. با ردياب شما آرامش خاطر خواهيد داشت و در عين حال به شما اجازه مي دهد تا استفاده از قايق و كشتي هاي خود را به درستي برنامه ريزي كنيد.

 GPS براي كشتي ها يك ابزار بسيار مهم است مخصوصا براي كسانيكه مي خواهد با خيال راحت و امن كار كنند و در عين حال از افزايش بهره وري اطمينان حاصل كنند. اين دستگاه ها به طور خاصي طراحي شده اند تا به شما كمك كنند محل قايق را روي نقشه مجازي رديابي كنيد و در موقع نياز موقعيت خود را براي ديگران ارسال كنيد. ردياب قايق همچنان براي ارسال مختصات به كاپيتان قايق جهت هدايت آنها طراحي شده است.

ويژگي هاي ردياب جي پي اس كشتي و قايق

رديابي به صورت خودكار

اين يكي از بهترين ويژه گي هاي جي پي اس براي شركت هاي كرايه قايق و كشتي است، شما نياز به فعال كردن دستگاه ردياب براي رديابي و ديگر كارايي ها به صورت دستي نداريد. همه ويژگي ها به صورت خودكار هنگام تغيير موقعيت كشتي فعال مي شود. ردياب مي تواند در فواصل داده شده بدون دخالت شما به رديابي خود ادامه دهد.

[caption id="attachment_179" align="aligncenter" width="599"]نظارت كشتي و قايق نظارت كشتي و قايق[/caption]

هشدار تغيير موقعيت كشتي

شما مي توانيد به طور سفارشي از ويژگي هشدار تغيير موقعيت استفاده كنيد و براي كشتي يا قايق را فعال كنيد تا در صورت تغيير مكان كشتي شما از موقعيت اصلي آن در حدود ۱۰۰ متر ردياب كشتي براي شما هشدار ارسال خواهد كرد و شما فورا مطلع خواهيد شد.

شنيدن صداي اطراف كشتي

يكي ديگر از ويژگي هاي ردياب اين است كه با تماس گرفتن به شماره دستگاه شما مي توانيد صداي اطراف و يا داخل كشتي را بشنويد. ردياب كشتي داراي مايكروفون داخلي است كه شما مي توانيد در هنگام نياز صداي اطراف ردياب نصب شده در كشتي را بشنويد.

بخوانيم : مديريت خانواده با ردياب جي پي اس (GPS) شخصي GP026

محدوديت جغرافيايي

محدوديت جغرافيايي يك ديگر از ويژگي هاي مهم و كار آمد ردياب است. شما مي توانيد موقعيت جغرافيايي خاصي را كه قرار است كشتي يا قايق شما در آن محل رفت و آمد كند تعريف كنيد. در صورتي كه كشتي از محل تعريف شده خارج شود يا در آن محل داخل شود فوران ردياب براي شما هشدار خواهد داد. اين هشدار مي تواند از طريق پيامك براي شما ارسال شود يا اينكه از طريق پاپ آپ برنامه رديابي شما را مطلع بسازد.

[caption id="attachment_180" align="aligncenter" width="596"]تعريف محدوديت جغرافيايي تعريف محدوديت جغرافيايي[/caption]

هشدار سرعت غير مجاز

شما همچنان قادر خواهيد بود رفتاري كه جان مسافر را در خطر مي اندازد يا خطر تصادف را زياد مي كند تشخيص دهيد. در حقيق شما مي توانيد هشدار سرعت را به هر اندازه اي تنظيم كنيد. اگر سرعت كشتي يا قايق از سرعت تعريف شده بالاتر رفت ردياب براي شما هشدار براي شما ارسال خواهد كرد. شما مي توانيد با تعريف سرعت غير مجاز از وقوع حادثه جلوگيري كنيد.

هشدار جدا شدن دستگاه

يكي ديگر از ويژگي هاي ردياب اين است كه اگر كسي قصد غير فعال كردن دستگاه را داشته باشد و يا اينكه كسي ميخواست آن را از جايي كه نصب كرده ايد جدا كند ردياب براي شما هشدار ارسال خواهد كرد و شما مي توانيد براي جلوگيري از هر اتفاقي اقدام كنيد.

براي خريد ردياب كشتي و قايق كليك كنيد.