ردياب خودرو ارزان قيمت باكيفيت و پشتيباني ۲۴ساعته | گارانتي تعويض ۱۸ماهه | ردياب برتر

۱۳۰ بازديد

ردياب خودرو ارزان قيمت GP022 باكيفيت و پشتيباني ۲۴ساعته ردياب برتر

پشتيباني 24ساعتع-پشتيباني تلگرام-پشتيباني دائمي-ردياب برتر-فروش ردياب-خريد ردياب

ردياب خودرو ارزان قيمتآيا شما هم به دنبال رديابي مي باشيد كه جدا از پايين بودن هزينه دستگاه كيفيت و استاندارد هاي لازم را داشته باشد. ما به شما ردياب خودرو و ارزان قيمت GP022 را توصيه مي كنيم.  اين دستگاه يكي از پرفروش ترين محصولات ردياب برتر مي باشد كه بدليل قيمت مناسب و كيفيت بالاي آن مورد توجه اقبال عمومي قرارگرفت. اين ردياب ، ارزان ترين ردياب خودرو و باكيفيت موجود در كشور است كه با قيمت رقابتي به فروش مي رسد و با كمي جست و جو در اينترنت شما هم به همين نتيجه خواهيد رسيد.

 

ردياب خودرو ارزان قيمت GP022 سبك و جمع و جور مي باشد كه وزن آن فقط ۲۶٫۶ گرم است. اين ردياب خودرو به دليل سايز بسيار كوچك و نداشتن سيم آنتن و اتصالات اضافي از ديد سارقين پنهان مي ماند, همچنين اين جي پي اس خودرو مناسب تمامي خودرو ها مي باشد و به سرعت در خودرو نصب ميشود. اگر خودرو به سرقت رفته و يا بدست راننده باشد به راحتي با ردياب GPS به كمك كامپيوتر يا موبايل مسير هاي حركت و مكان كنوني را نمايش مي دهد. و هميشه ميتوانيد از محل دقيق ماشين خود اطلاع داشته باشيد ردياب ماشين رو به صورت لحظه به لحظه انجام دهيد.

 

لوگوي ردياب برتر

  • ضمنا ردياب برتر محصول ردياب خودرو ارزان قيمت GP022  را به پشتوانه ارائه محصولات باكيفيت و با احترام به مشتريان گرامي با ۱۸ ماه گارانتي تعويض بدون قيد و شرط عرضه مي نمايد.

 

جديدترين محصول ردياب برتر با نرم افزار حرفه اي و سخت افزار باكيفيت و با قيمت بسيارعالي (۲۶۰ هزار تومان)، براي مشاهده ي اين محصول كليك نماييد.

*  رديابي از طريق GPS و LBS
 * LED مخفي
 * ضدآب و گرد وغبار
 * هشدارهاي چندگانه
 * ابعاد فشرده شده
 * تشخيص روشن و خاموش بودن موتورخودرو
* سفرها
* روش هاي رديابي

 

براي ارتباط مستقيم با واحد آي تي ردياب برتر كليك نماييد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.